Рекламне законодавство хочуть доповнити антидискримінаційними нормами

Міністерство соціальної політики на виконання Плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2021 року сформувало робочу групу з питань внесення змін  до національного законодавства з реклами. Про це інформує прес-служба відомства.

23 квітня відбулось перше засідання вищезазначеної робочої групи.

У Міністерстві зазначають, що в Україні діє Закон «Про рекламу», прийнятий у 1996 році, а також існує розроблений та прийнятий спільнотою рекламістів Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі, 2011 року. Однак продовжують надходити скарги на сексистську рекламу, які демонструють недосконалість окремих положень цього закону.

Відтак над правками діючого законодавчого акту й працює робоча група.

«Питання протидії дискримінації, у тому числі за ознакою статі, нині знаходяться у центрі уваги Уряду. Мінсоцполітики є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Переважна більшість отриманих скарг стосується саме гендерно дискримінаційної, сексистської реклами. І Міноцполітики жорстко і ефективно реагує на них, у разі підтвердженого експертками висновку про наявний факт дискримінації», – зазначено у повідомленні.

Українське право